Thursday, March 4, 2010

Re: { Makmal-Sains } Perlaksanaan 5S

 

terima kasih mr nan boy..

From: nan boy <nan_byze@yahoo.com>
To: Makmal-Sains@yahoogroups.com
Sent: Fri, March 5, 2010 10:58:37 AM
Subject: Re: { Makmal-Sains } Perlaksanaan 5S [1 Attachment]

 

salam, salam perkenalan saya abdul manap b. yaakob, pengerusi badan kebajikan kakitangan makmal daerah kota tinggi.. berkaitan dengan 5s saya ada attachkan sekali maklumat tentang 5s. Harap ia dapat membantu...jika ada sesiapa ingin berkongsi maklumat tentang makmal dipersilakan. ..tq


From: Apor Jb <apor_jb@yahoo. com>
To: Makmal-Sains@ yahoogroups. com
Sent: Friday, March 5, 2010 10:15:56
Subject: Re: { Makmal-Sains } Perlaksanaan 5S

 

Salam, mungkin hanya sek2 Tek. dan Poli sahja yang mengamalkan 5S ni. kerana kami di sek akedemik tiada apa apa arahan lagi. 5S yang ada sisih,susun, sapu.. tu ke?


From: hanaidy <ibah2@yahoo. com>
To: Makmal-Sains@ yahoogroups. com
Sent: Fri, March 5, 2010 7:54:04 AM
Subject: Re: { Makmal-Sains } Perlaksanaan 5S

 

Sy lab kat Poly mmg dah amalkan 5S..

--- On Wed, 3/3/10, anis <anissuhana@yahoo. com> wrote:

From: anis <anissuhana@yahoo. com>
Subject: { Makmal-Sains } Perlaksanaan 5S
To: Makmal-Sains@ yahoogroups. com
Date: Wednesday, March 3, 2010, 11:39 AM

 
Salam kawan-kawan. ..
ade tak lab kawan-kawan dah laksanakan program 5S?
lab saya baru je dapat arahan untuk buat 5S ni... Program 5S ni pun baru je nak mula di sekolah saya dan pengetua nak mulakan dengan lab dulu...
kalau kawan-kawan ada info pasal 5S ni, sudilah kiranya berkongsi dengan saya...





New Email addresses available on Yahoo!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment

Post a Comment