Tuesday, March 2, 2010

{ Makmal-Sains } keceriaan

 

Betullah... benda-benda macam nie nampak mcm tak ada apa-apa..... tapi memang mendatangkan masalah.

Bila nak mintak tolong dengan pap lelaki kena cakap banyak kali....
Tapi bila ulang selalu sangat pun semua org tak suka...
Last-last huruf-huruf tu patah cam tu jer......

Dari pengalaman sendiri.... saya pernah jatuh dari cabinet tepi makmal ke bawah masa nak
pasang langsir kat makmal.... dapatlah mc 3 minggu sebab tulang siku beralih.....

Dulu macam dah tak nak panjat lagi rasanya.... tapi bila langsir tertanggal
kena tiup angin.... terpaksalah panjat juga utk betul kan langsir.....

Kalau sekolah satu sesi.... ptg cuma kita sorang je kat makmal.... kalau masa tulah kita ditimpa
kemalangan sapa nak jawab yek.....

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment

Post a Comment