Tuesday, February 23, 2010

Re: { Makmal-Sains } Re: Sambung Belajar : Ada tak PM yang sambung study peringkat Ijazah

 

Salam semua pembantu makmal seluruh sabah
 
Makluman semua pm sabah mesyuarat agung utk kali pertama akan diadakan pada
 
         Tarikh : 18 -19 Mac 2010
         Tempat : SMK Elopura Bestari Sandakan, Sabah
 
Sila sahkan kehadiran anda dan kpd semua pm yg belum menjadi ahli KSKM sila
berhubung dgn SU Penaja En Sharif di talian 012-8111267.....anda dialu-alukan
utk menjadi ahli. Mesyuarat Agung akan dirasmikan oleh Presiden Cupec.
 
 
Salam satu Malaysia
 
mzlia
sdk,sabah
012-8066930
        


From: anis <anissuhana@yahoo.com>
To: Makmal-Sains@yahoogroups.com
Sent: Friday, 19 February 2010 9:55:14
Subject: { Makmal-Sains } Re: Sambung Belajar : Ada tak PM yang sambung study peringkat Ijazah

 

Waalaikumsalam kepada pm_sukaduka. ..
saya pembantu makmal sekolah di Perak. Saya baru selesai buat degree kat usm penang dan dah konvo pada ogos 2009. Sebelum keje P.M ni saya memang buat diploma full time kat upm serdang dalam bidang pembangunan manusia tapi degree saya buat finance/economy.
awak tengah study ke?

--- In Makmal-Sains@ yahoogroups. com, "cikguuitm" <cikguuitm@. ..> wrote:
>
> Assalamualaikum & salam sejahtera..
>
> Di kesempatan ini saya ingin bertanya rakan-rakan yang ada, sedang atau telah mengikuti atau menyambung pelajaran di UPM atau mana-mana universiti dalam bidang Pembangunan Sumber Manusia atau Sumber Manusia (HRD / HRM).
>
> Jika ada, diharap dpt memberi respon menerusi emel kepada saya.
>
> (Saya sdg mencari rakan untuk berkongsi maklumat dan pandangan terutama yang berhubung kait dengan pembelajaran)
>
> Salam hormat
>
> pm_sukaduka
>



Firefox 3: Faster, More Secure, Customisable and FREE.

__._,_.___
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment