Wednesday, February 17, 2010

Re: { Makmal-Sains } Re: Masa keja C17 ...

 

Mengenai masa ni, kat tempat keja aku, pengetua n cc ok jak! Dia bagi budi bicara mana yg sesuai ikut keselesaan kami n masa penggunaan makmal. Aku datang 7.30 pagi, balik 4.30 petang. Sorang kawan aku lak, yati .. dia datang 6.40 pagi, balik 2.40 petang n x ambik rehat. Mudah sangat masa kami, ada yang buka makmal, n sorang lak tutup makmal. Org pejabat ok jak ... x da masalah!

--- On Thu, 28/1/10, NIK LAILA <niklovelaila@yahoo.com> wrote:

From: NIK LAILA <niklovelaila@yahoo.com>
Subject: Re: { Makmal-Sains } Re:
To: Makmal-Sains@yahoogroups.com
Date: Thursday, 28 January, 2010, 1:47 AM

 
emmm.... saya lak admin tak de tanye nak wat pilihan ke tak, so saya pilih untuk msk kol 8  n blk kol 5, but de gak staff makmal yg datang awal sblm 7.30pg, so dorang laa akan bukak makmal pg2,de gak CC mintak kami wat pilihan mula2 dulu, but sya ttp pilih 8 - 5,
boss lak, ikot suke lah janji dt kje, n ade give n take,  org pejabat tak gdh ngan org makmal, org makmal pon tak gdh ngan org pejabat,.. n alhamdulillah, suasana kerja yag cukum menyenangkan dan tak stress


--- On Sun, 24/1/10, Fadzila Salem <shazie72@yahoo. com.my> wrote:

From: Fadzila Salem <shazie72@yahoo. com.my>
Subject: { Makmal-Sains } Re:
To: Makmal-Sains@ yahoogroups. com
Date: Sunday, 24 January, 2010, 10:24 AM



Kat sekolah saya pula, masuk kerja kul 7.30am dan balik pukul 4.30pm. So far ok aje le.





Get more social and better connected today.
Add more friends to Yahoo! Messenger now!


Get your new Email address!
Grab the Email name you've always wanted before someone else does!


Open emails faster.
Yahoo! recommends that you upgrade your browser to the new Internet Explorer 8 optimized for Yahoo!.Get it here! (It's free)

__._,_.___
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment