Tuesday, December 8, 2009

{ Makmal-Sains } Re: Jadual Waktu Penggunaan Makmal

 

walaikumsalam Yanti,

maaf sbb tak bgtau kat rakan2 pasal blog tu kena ada jemputan kalau nak masuk...sbenarnya tu hanya langkah smentara sja. bulan lepas blog saya kena hack oleh org2 yg tak bertggjwb (mgkin dgki kot). buat masa skrg saya tgh susunbalik isi kandungan blog tu. insyaAllah hujung bln ni saya buka balik utk dikongsi kita bersama kat sini...

skali lagi saya mohon maaf atas kesulitan ini.

--- In Makmal-Sains@yahoogroups.com, Lili Yanti Misnan <yanti5308@...> wrote:
>
> salam buat teman...
>  
> saya cuba masuk ke blog anda tetapi tak dapat kerana tidak dipelawa sebagai teman. harap sudilah menjadikan saya sebagai teman anda. sekian terima kasih
>
>
> Ikhlas daripada:
>  
> yanti5308@...
> Lili Yanti Misnan
> SMK Raja Muda Musa
> 45600 Batang Berjuntai
> Selangor Darul Ehsan
>
> --- On Mon, 2/3/09, reyanna2u <reyanna2u@...> wrote:
>
>
> From: reyanna2u <reyanna2u@...>
> Subject: { Makmal-Sains } Re: Jadual Waktu Penggunaan Makmal
> To: Makmal-Sains@yahoogroups.com
> Date: Monday, 2 March, 2009, 1:09 AM
>
>
>
>
>
>
>
> Setiap kita tentunya ada DASAR tertentu dalam bekerja atau menjalankan tugas. Misalnya, untuk mengelak kebergantungan terus negara kepada barat maka DASAR pandang ke timur diperkenalkan supaya kita boleh ambil contoh dari negara spt Jepun dan Korea yang mampu berdikari dalam mencapai kemajuan.
> Jadi, apakah DASAR kita pula dalam usaha memajukan diri dan kerja kita. Disini saya ingin berkongsi DASAR yang mencorak pengalaman dan cara bagaimana saya bekerja tetapi tidak semestinya sesuai untuk dilaksanakan oleh rakan lain. Masing-masing tentu ada cara tersendiri yang berbeza..... baca seterusnya 
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> __________________________________________________________
> Firefox 3 Faster, More Secure, Customisable and FREE.
> http://my.downloads.yahoo.com/firefox/
>

__._,_.___
http://makmal-sains.blogspot.com   .
Tidak dibenarkan mengiklan.
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment