Sunday, October 25, 2009

Re: { Makmal-Sains } Re: kew ps 3 d kew ps4

 

seperti yg Izuraini katakan, saya tak tahu pulak ada kew ps 3, N26 di sekolah saya cuma minta kami tukarkan dari kew j3 dan j4 ke kew ps 4, satu jenis kad aje.kad tu pun saiz lebih kurang sama dengan kew j3 /j4, warna hijau jugak.semua kad dari kew j3 /j4 kami tukarkan kepada kew ps4..yg lama N26 suruh buang.kew pa 2 / 3 pun diserahkan ke pejabat, dan N26 dah selaraskan nombor siri  kad untuk keseluruhan / semua jabatan (satu sekolah). kita di makmal hanya simpan yg dia photostat aje.kawan-kawan yg lain macam mana ? ramai kawan-kawan saya di sekolah berdekatan masih ada yg belum tukar dan kurang faham termasuk saya pasai kad-kad ni.

Pada 2009 Oktober 26 08:48, Izuraini <iniaruzi_auni@yahoo.com.my> menulis:
 

borang dia sama je ngn j3 n j4.dlu guna kad hijau d putih.sama je cuma di tukar ngn kertas a4 yng berwarna hijau d putih je.yg di ubah dlam bentuk potrait.hujung mggu ni sek kami ada semakkan kew ps 3 n 4.utuk semua staf d guru.nati saya atar contoh borang.kami kt sek ni dah jalankan pun.kami mulakan pada awal tahun 2009 je.tahun 2008 kami guna kad j3 n j4.


__._,_.___
http://makmal-sains.blogspot.com   .
Tidak dibenarkan mengiklan.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment