Sunday, October 18, 2009

{ Makmal-Sains } Demam Campak..... & Mohon Petua Menghilangkan Parut

 

Assalamualaikum...
Salam sejahtera dan salam hormat...

Kemeriahan Aidilfitri kini semakin menipis dan berlalu pergi.... Deepavali pula diraikan oleh rakan2 kita yang beragama Hindu... "Happy Deepavali"...

Sepanjang syawal, bagi kebanyakkan insan, ianya merupakan bulan penuh kenikmatan dan peluang serta ruang bermohon kemaafan di antara satu sama lain..

Lain pulak saya, yang terpaksa mengharungi kehidupan ini dengan ujian dan dugaanNya, demam Campak selama ini tidak pernah dialami... kini menguji ketabahan hati...duka bertimpa apabila ter'miss' MC menyebabkan 6 hari cuti rehat menjadi galang ganti.. Ditambah dengan 4 hari MC yang diperolehi dari Klinik Kesihatan... menjadikan jumlahnya 2 minggu bercuti kerana Demam Campak....

Kehilangan insan tersayang yang telah membesarkan kita dari kecil sememangnya berat rasanya, tambahan pula dalam waktu Demam Campak membadai seluruh anggota.

Di kesempatan ini, saya ingin mendapatkan maklumat dan kaedah untuk menghilangkan kesan parut akibat Demam Campak di bahagian muka... (Hampir keseluruhan muka saya di selaputi dengan kesan parut, malunya!)

Sebarang bentuk maklumat dan petua amat saya harapkan...

Sekian, terima kasih.

PM C17
SMK Khir Johari

__._,_.___
http://makmal-sains.blogspot.com   .
Tidak dibenarkan mengiklan.
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! Search

Start Searching

Find exactly

what you want.

Yahoo! Groups

Mental Health Zone

Learn about issues

Find support

Group Charity

City Year

Young people who

change the world

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment