Monday, April 26, 2010

Re: { Makmal-Sains } kepada pembantu makmal bagi negeri kelantan,terengganu dan kedah

 

assalamualaikum.....hai saya pm dr kedah juga....saya pun mengalami nasib ya sama-msk kol 7.30 blk kol 3.30.pastu mcm mana nak selesai masalh kita ni


From: ainursha <ainursha@gmail.com>
To: Makmal-Sains@yahoogroups.com
Sent: Mon, April 26, 2010 5:29:16 PM
Subject: Re: { Makmal-Sains } kepada pembantu makmal bagi negeri kelantan,terengganu dan kedah

 

eiyzu......
 
saya PM dr kedah.. kat sekolah saya waktu bekerja PM sama dgn waktu bekerja sekolah awak.. masuk 7.30-3.30.. kami pernah menyuarakan tentang rehat hari Ahad kpd pihak pentadbir utk diletakkan setiap 15 minit waktu rehat itu pada setiap hari maksudnya balik jam 3.15.. hal tersebut tidak dipedulikan. .. jadi kami kat sini balik juga seprti biasa pukul 3.30..
 
tentang rehat panjang yg ditukar kepada balik awal pada hari khamis tu kami juga ada dgr tp tiada siapa pun di kalangan pentadbir dan pejabat yg berbincang atau bertanya kepada kami..jadi kami ambil keputusan utk berdiam diri.. krn suara kami sini tdk pernah dihiraukan..
 
kami kalau urusan buat stok utk sekolah kami lah geng2 PM akan di panggil dulu utk bantu mereka buat stok..

2010/4/26 eiyzu <iniaruzi_auni@ yahoo.com. my>
 


salam.
sya dari sek teknik di kelantan ingin bertnya pd semua kwan2. pekeliling baru kuar memendakkan waktu rehat pd ari ahad?selama 1jam sahaja yang menggantikan pada ari jumaat.dan pada ari khamis semua ore ofis balik kul 3 ptg.bermula 1mei 2010.

kami ada bincang ngn ketua pembantu tadbir.kami di arahkan balik sperti biasa dan ari khamis kita di minta balik kul 3.sedangkan ofis pada hari khamis dipendekkan keje 1jam 30 minit.

jd sya ingin bertanya.cmner kawan negeri2 sekutu ngn sya jadual keje bermula 1mei ni.sya masuk keje skrg 7.30 pagi dan balik 3.30 tnpa rehat ahad smpai khamis.bermula 1 mei pihak sek minta kami balik kul 3 pada hari khamis.mana adil kn.dh la ari ahad kami diarahkan balik 3.30 ptg tnpa rehat pun.tu dh lbih masa kami keje.

salah ni..xadil.spatutnya kna lebih adil la.bukannya leh claim ot kami kje lbih..




__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment