Monday, February 7, 2011

Re: { Makmal-Sains } keceriaan dan kebersihan lab

 



salam ... sejak aku berkhidmat jadi C17 ni. inilah masalah yg sememangnya aku hadapi ... ntah, mcm mana penyelesaiannya ... dahlah wat keceriaan guna $ sendiri, langsung x dihargai. Klu jumpa guru yg ok, kekallah keceriaan yg aku buat tu .. klu jumpa guru yg bebudak sekolah tu x takut, alamat hilanglah apa2 yg aku lekat utk tujuan keceriaan .. hu7 ... nak guna $ bidang sains utk beli apa2 utk keceriaan, fuh, ketua bidang x mau, katanya utk kegunaan pelajar jak, harunya aku.
Dah tu, keja aku kira rajin lah (x da nak puji baik aku puji diri!, he3) .. tapi yg sedihnya .. nama tiap tahun sejak 2007 asyik tercalon dapat APC, endingnya yg dapat org lain yg keja kat opis, bab ni aku cuma boleh kata, x pa bukan rezeki, walhal markah APC sejak tahun 2009 asyik aku yg tertinggi, tpi yg dapat org ke2 tertinggi, mmg sah bukan rezeki aku ...
.. aku kat sekolah, bukan takat kerja kat makmal aku wat, mcm2 tugas kat sekolah aku dapat, AJK tiap kali ada program, Bendahari sini, Setiusaha situ .. haru haru ...
.. dipendekkan, aku bersyukurlah dengan semua ini, tiap apa yang berlaku pasti ada hikmah dari Nya .. :)

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment