Tuesday, August 3, 2010

{ Makmal-Sains } sepi jer

 

sepi jer ruangan ni sejak ada facebook

--- On Sat, 6/19/10, ashaari bin maarof maarof <tok_arai@yahoo.com> wrote:

From: ashaari bin maarof maarof <tok_arai@yahoo.com>
Subject: { Makmal-Sains } Re: URUSAN PEMANGKUAN P/MAKMAL GRED C17 KPD P/MAKMAL C22 [1 Attachment]
To: Makmal-Sains@yahoogroups.com
Date: Saturday, June 19, 2010, 7:55 AM

 
Assalamualikum kepada rakan-rakan Pembantu SatuMalaysia
Bersama2 ini diattachkan salinan surat yg telah dihantar kepada semua sekolah melalui JPN atau PPD. Mungkin akan lambat ke sekolah. So ambil peluang secepat mungkin sebelum 15 Julai 2010
Ashaari Maarof
Setiausaha Agung
KSKM

--- On Sat, 9/1/10, makmalku ku <makmallama@yahoo. com> wrote:

From: makmalku ku <makmallama@yahoo. com>
Subject: Re: { Makmal-Sains } Kekosongan PM di Sabah?
To: Makmal-Sains@ yahoogroups. com
Date: Saturday, 9 January, 2010, 7:39 AM

 
salam..ok mcm ni saya akan senaraikan sekolah yang saya sentiasa bergubung dgn mereka2 ni..(maklumat yg saya dapat berdasarkan pada sekolah tempat saya berurusan mengenai kesatuan pembantu makmal) : tempat saya 1 kosong,smk bahang penampang 1 kosong,st micheal penampang 1 kosong,smk kolombong kk 1 kosong thn depan mugkin jadi 2 cox pm dia nak pencen seorng,smk inanam kk 1 kosong,smk teknik likas kk 1 kosong, smk telipok kk 1 kosong,smk st peter telipok kk 1 kosong,smk agama inanam kk 1 kosong, setakat ni ja maklumat yg saya ketahui...kalau ikut kelayakan sekarang hampir semua sekolah menengah di daerah papar,putatan, penampang, kk,inanam, telipok dan tuaran tidak cukup..itu belum masuk sekolah di daerah lain.. harap ini membantu
--- On Fri, 1/8/10, rey <reyanna2u@yahoo. com.my> wrote:

From: rey <reyanna2u@yahoo. com.my>
Subject: Re: { Makmal-Sains } Kekosongan PM di Sabah?
To: Makmal-Sains@ yahoogroups. com
Date: Friday, January 8, 2010, 7:43 AM

 
walaikumsalam makmallama.. .

terima kasih atas info tersebut, ia amat membantu saya dlm membuat keputusan. sebenarnya saya nak berubah angin, 13 thn di tempat skrg satu tempoh yg cukup lama lagipun sini adalah stesen pertama blum pernah bertugas kat tempat lain. alang2 nak pindah baik pindah ke tempat yg boleh mengubah sgalanya ke arah yg lebih baik lagi. biasanya kalau dah lama memanglah selesa dan lali dgn apa2 dugaan mklumlah tempat sdiri. kalau tempat org pastinya lebih byk lagi pengalaman diperoleh asalkan kita berani utk berubah. saya pilih sabah sbb kat KK ipar (skrg dia mengajar di Tenom tp nak transfer jugak kat KK) saya boleh bantu kalau ada apa2 masalah. ipar saya jugaklah yg bg smangat kat saya nak cuba ke sabah, dia dah kira2 7 thn kat sana, seronok sesangat bila dah lama kat sabah. dia jugak bg kat saya senarai sekolah2 menengah yg ada di seluruh sabah. kalau boleh saya nak cuba transfer sekitar KK atau daerah berdekatan spt Penampang & Inanam asalkan tak jauh nak ulang alik ke KK.

sblm ni pun saya dah pernah ke sabah melawat ipar saya tu, ok bah kat sana. kita org sabah dgn sarawak sama satu borneo biasa hidup susah2. pasal kerja rasanya tak jauh beza asalkan pandai sesuaikan diri. smk dtk peter mojuntin ada kosong tak?

--- In Makmal-Sains@ yahoogroups. com, makmalku ku <makmallama@ ...> wrote:
>
> salam Ray..saya dari penampang bertugas di smk datuk peter mojuntin dekat2 dgn kk juga,utk pengetahuan sdr kekosongan memang banyak di sabah,malahan PM tidak mencukupi lagi di beberapa buah sekolah di semua daerah amnya di seluruh sabah,saya pun tidak pasti kenapa pihak jabatan/kementerian belum ada lagi respon tentang masalah ini,besar kemungkinan  juga ini ada kaitan dgn perbelanjaan/ waran peruntukan PM seperti yg diwar2kan..harapan 2010 ni agar ada nanti pengisian kekosongan bagi mengatasi masalah tersebut..tapi sdr Ray, kan u bukan warga KK..napa tergerak hati nak pindah ke cni? maaflah sekiranya pertanyaan ini menimbulkan rasa x selesa...seandainya ngam timeing sdr Ray, saya rasa besar peluang utk dpt pertukaran sdr ke sini..nanti2 ada juga member utk berhubung kalau sdr sudah dapat greenlight ke c ni..
>
> --- On Tue, 1/5/10, rey <reyanna2u@. ..> wrote:
>
> From: rey <reyanna2u@. ..>
> Subject: { Makmal-Sains } Kekosongan PM di Sabah?
> To: Makmal-Sains@ yahoogroups. com
> Date: Tuesday, January 5, 2010, 9:21 PM
>
>
>
>
>
>
>
>  
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Asalamualaikum wbt...
>
>
>
> Disini saya ingin bertanya kepada rakan2 PM di Sabah...mana2 PM sesiapa yg tahu.
>
> Ada tak kekosongan untuk PM di sekolah menengah sekitar Kota Kinabalu? Saya nak memohon perpindahan ke KK.
>
>
>
> Terima kasih...
>




__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment